Kun maailmalla leviää uudenlainen virustauti ovat lääketehtaiden tiedotusosastot ja markkinointiosastot taatusti hereillä. Yhteydet eri terveydenhuollon kattojärjestöihin ovat olemassa jo edeltävien influenssien pohjalta. Ensin on syytä luoda hysteriaa, siinä uutislähetykset ovat loistava ja ilmainen markkinoinnin väline. Yrittäjänä en voi muuta kuin kadehtia tätä markkinointikanavaa, globaalia mainontaa ilmaiseksi!
On kehitettävä rokote, joka täytyy myös testata. Kysymys kuuluukin, voidaanko rokotetta ja sen sivuvaikutuksia testata lyhyellä aikavälillä, ja voidaanko pitkällä aikavälillä mitata rokottamisen tehoa ja hyötysuhdetta. Ehkä voitaisiin, mutta tehdäänkö sitä objektiivisesti? Sikainfluenssarokote on tulossa markkinoille kuukausia taudin löytymisen jälkeen. Onko pandemia todellinen vai onko se vain tavallinen kausiflunssa. Lääketehtaat tekevät siitä pandemian oli se sitä tai ei. Lääkkeiden valmistus, myynti ja markkinointi ovat kovaa bisnestä. Markkinoinnissa ja voitontavoittelussa käytetään kaikki keinot. On sinisilmäistä uskoa lääketehtaiden huoleen globaalista kansanterveydestä! Pandemia toisensa jälkeen maailma menee halpaan ja hallitukset lilaavat rokotteet. Olisi mukava tietää mikä oli lintuinfluessan hinta suomalaisille veronmaksajille.
Olen veronmaksajana nyreissäni siitä kritiikittömyydestä jolla suomessakin rokotuksia ostetaan ja vaaditaan massarokottamista. Rokotteilla on haittavaikutuksia ja jotka maksavat veronmaksajille vielä lisää. Mieluummin näkisin yksilöiden ottavan enemmän vastuuta omasta hyvinvoinnistaan ja terveydestään liikunnan ja ravitsemuksen avulla. Tulokset olisivat varmasti parempia ja rahaa säästyisi parampiin hankkeisiin. Oheinen artikkeli (linkki) toimi kimmokkeena tähän kirjoitukseen. Artikkelin lopussa on lyhyesti kerrottu siitä millä tavoin jokainen voi kehittää omaa immuniteettiään.
http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2009/08/04/Squalene-The-Swine-Flu-Vaccines-Dirty-Little-Secret-Exposed.aspx
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti